LE JARDIN DE A. XI

Red Poppies via Passion and Obsession blog
Red Poppies via Passion and Obsession blog
Red Poppies via Passion and Obsession blog
Red Poppies via Passion and Obsession blog
Red Poppies via Passion and Obsession blog
Red Poppies via Passion and Obsession blog
Red Poppies via Passion and Obsession blog
Red poppies via Passion and Obsession blog

Advertisements

4 thoughts on “LE JARDIN DE A. XI

  1. Wie schön ist das bitte? Du wirst jetzt definitiv gestalked! Ich liebe Mohn und die Serie ist wahnsinnig schön. Nicht so “Klischee”. Toll!
    viele Grüße, Julia

    • Daaanke, ich war so traurig, dass Mohn nicht lange hält! Da hat der Raffzahn sich mal getraut am Feld ganz viel Mohn zu klauen, kommt nach Hause und zack, fällt das alles in sich zusammen… Ich hab noch mehr, die ich bald posten will… Denn ich finde Mohn so schön & habe aus dem ersten Zwischenfall gelernt: ich habe sie in eine dicke Schüssel Wasser getunkt… Hat funktioniert…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s